Eftermarknad

Vår eftermarknadsavdelning, med två dedikerade medarbetare, finns här för dig som kund för att säkerställa att du får en förstklassig service även efter projektets slut. Vi är specialiserade och inriktade på försäkringsskador, service- och garantiärenden.

Garantiärende

När ett projekt är slut ska du som kund få den garanti och service som följer även när projektet är klart.

Att skapa ett garantiärende

  • Klicka på en av knapparna till höger för att komma till ett formulär
  • Välj det projekt i rullisten som felanmälan avser och fyll sedan i dina uppgifter
  • Endast en felanmälan per formulär och referensnummer
  • Ärendet hamnar i vårt eftermarknadssystem hos vår eftermarknadsavdelning
  • En ansvarig handläggare börjar utreda ärendet

Återkoppling

Vi kontaktar dig så snart som möjligt efter vi tagit emot ditt ärende. Vi är tillgängliga måndag – fredag under kontorstid. Du kan givetvis ringa eller maila oss om du har några frågor.

Är du boende i en bostadsrätt ber vi dig kontakta din fastighetsförvaltare eller styrelse.